Δημοσιεύσεις: 6   Επισκέφθηκε από: 30 users
19.01.2021 - 16:12
I am about to create a clan, but before that, I would like to clarify some doubts. I have already asked this question to some people on the atWar team, who answered me but were not 100% sure. So I come here to ask literally everyone:
-It is necessary to have a subscription to create a clan, but after creating my clan and my subscription ends, will I still be a leader?
-Is it possible, being me the leader, to demote other people that I promote the leader?
-After my premium subscription ends, will I still be able to create CW's and do everything right for the leader?
-Is it possible to change the clan header, form and description for free (after the clan is ready)?
----
"A vida escapa e se vai minuto a minuto e não podem ir ao supermercado comprar a vida. Então lutem para vivê-la, para dar conteúdo a ela." (José Pepe Mujica)
Φόρτωση...
Φόρτωση...
19.01.2021 - 16:30
You need a subscription to create a clan, the rest u can do while a non prem.
----
hi
Φόρτωση...
Φόρτωση...
19.01.2021 - 16:36
Γραμμένο από soft goth avery, 19.01.2021 at 16:30

You need a subscription to create a clan, the rest u can do while a non prem.

Ok, obrigado!
Mas você sabe se é necessário gastar SP para alterar o perfil do clã? E se é possível rebaixar outros líderes (sendo eu o fundador do clã)?
----
"A vida escapa e se vai minuto a minuto e não podem ir ao supermercado comprar a vida. Então lutem para vivê-la, para dar conteúdo a ela." (José Pepe Mujica)
Φόρτωση...
Φόρτωση...
19.01.2021 - 16:44
Γραμμένο από xX GN Xx, 19.01.2021 at 16:36

Γραμμένο από soft goth avery, 19.01.2021 at 16:30

You need a subscription to create a clan, the rest u can do while a non prem.

Ok, obrigado!
Mas você sabe se é necessário gastar SP para alterar o perfil do clã? E se é possível rebaixar outros líderes (sendo eu o fundador do clã)?

após 24 horas de formação do clã, isso custará sp, não se preocupe se você for rebaixado porque poderá se promover.
----
hi
Φόρτωση...
Φόρτωση...
19.01.2021 - 17:30
Γραμμένο από soft goth avery, 19.01.2021 at 16:44

Γραμμένο από xX GN Xx, 19.01.2021 at 16:36

Γραμμένο από soft goth avery, 19.01.2021 at 16:30

You need a subscription to create a clan, the rest u can do while a non prem.

Ok, obrigado!
Mas você sabe se é necessário gastar SP para alterar o perfil do clã? E se é possível rebaixar outros líderes (sendo eu o fundador do clã)?

após 24 horas de formação do clã, isso custará sp, não se preocupe se você for rebaixado porque poderá se promover.

Okay, and thanks again!
----
"A vida escapa e se vai minuto a minuto e não podem ir ao supermercado comprar a vida. Então lutem para vivê-la, para dar conteúdo a ela." (José Pepe Mujica)
Φόρτωση...
Φόρτωση...
19.01.2021 - 17:30
Γραμμένο από xX GN Xx, 19.01.2021 at 17:30

Γραμμένο από soft goth avery, 19.01.2021 at 16:44

Γραμμένο από xX GN Xx, 19.01.2021 at 16:36

Γραμμένο από soft goth avery, 19.01.2021 at 16:30

You need a subscription to create a clan, the rest u can do while a non prem.

Ok, obrigado!
Mas você sabe se é necessário gastar SP para alterar o perfil do clã? E se é possível rebaixar outros líderes (sendo eu o fundador do clã)?

após 24 horas de formação do clã, isso custará sp, não se preocupe se você for rebaixado porque poderá se promover.

Okay, and thanks again!

----
hi
Φόρτωση...
Φόρτωση...
atWar

About Us
Contact

Ιδιωτικότητα | Όροι χρήσης | Πανώ | Partners

Copyright © 2024 atWar. All rights reserved.

Ακολούθησέ μας στο

Διέδωσε τα νέα